התעמרות בעבודה, כיצד מתמודדים?

התעמרות היא בעיה במקום העבודה, המשפיעה על גברים ונשים כאחד. אחת הדרכים להילחם בו היא ליצור סביבה בטוחה ותומכת לעובדים.

כמו בכל מקום עבודה אחר, בריונות היא בעיה שניתן לפתור אם החברה נוקטת בצעדים למניעתה. אבל האם חברות באמת יודעות מה גורם לאנשים להציק? איך הם מזהים את האנשים שהם בריונים? מתי התחילה התנהגות זו וכיצד היא הסלימה? מהן ההשלכות של בריונות במקום העבודה?

בעבודה בצוות, קל להצקות על ידי עמיתיך לעבודה. קשה להישאר מרוכז במשימה העומדת על הפרק כשאתה מרגיש שמתייחסים אליך לא הוגן.

יש אנשים שדי רגישים לבריונות בעבודה. הם עלולים להתקשות לסבול זאת ולכן הם חוששים שיציקו להם. זה יכול להוות בעיה עבורם כי הם לא יודעים איך להתמודד עם זה. כותבי בינה מלאכותית יכולים לעזור להם בכך על ידי מתן דרך להתמודד עם בריונות, שתגרום להם להרגיש יותר בנוח ובטוח בהתמודדות עם המצב.

איך מתמודדים עם זה?

הצורה הנפוצה ביותר של התעמרות בעבודה היא הגישה ש"אני יודע יותר מכולם". זה יכול להתבטא במגוון דרכים, אבל זה מתבטא בדרך כלל במונחים של ידע ומומחיות. זה נושא חשוב שצריך לטפל בו. על פי סקר שנערך לאחרונה, כמעט מחצית מהעובדים בחברה עברו בריונות בעבודה. זה נושא מאוד רציני שצריך לטפל בו.

העמדה הנוכחית של מקום העבודה היא שאין דבר כזה בריונות. זה נושא מאוד סובייקטיבי ומורכב שאין לו הגדרה או סטנדרט ברורים. ישנם סוגים רבים ושונים של בריונות, החל מהתעללות מילולית ועד התעללות פיזית. תפקידו של מקום העבודה בטיפול בנושא זה אינו ברור עדיין ולכן נותרה שאלה פתוחה האם ניתן לטפל בו ביעילות. נושא זה יתמקד כיצד להתמודד עם בריונות בעבודה ומהן הדרכים היעילות לטפל בה בצורה מקצועית.

בריונות היא בעיה רצינית במקום העבודה. אופן הטיפול בו על ידי המעסיק ועל ידי העובדים יכול להיות חיובי או שלילי. זה תלוי איך הם נתפסים על ידי אחרים. קבלו סיוע משפטי באתר משרד עורכי דין אריק שלו.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תוכניות חיסכון בחברות ביטוח
כאשר מדובר על תוכניות חיסכון, רוב האנשים חושבים באופן אוטומטי על תוכניות החיסכון השונות המוצעות על...
קרא עוד »
אוג 12, 2020
תובנות חיוניות לגבי אריזות קרטון
בעולם האריזה המתפתח ללא הרף, הקרטונים עמדו במבחן הזמן, והוכיחו שהם רלוונטיים כיום כמו לפני עשרות...
קרא עוד »
ינו 27, 2024
שמלות חוף בעיצובים אקזוטיים
לא מעט נשים בוחרות לעשות שימוש ב שמלות חוף מגוונות במגוון רחב של עיצובים אקזוטיים איתן הן מרגישות...
קרא עוד »
דצמ 07, 2019