עדשות מגע או ניתוח לייזר – יתרונות וחסרונות

קוצר ראיה זו תופעה שכיחה בקרב חלקים רחבים באוכלוסיה. קוצר ראיה לא נחשבת היום למחלה של ממש. משקפיים, בניגוד לכל כלי עזר, כמו: מיכשור דנטלי, מכשירי שמיעה ועוד, לא נתפס בעיני החברה כמשהו חריג ויוצא דופן. היום, במידה רבה משקפיים הפכו ממש פריט אופנתי ומה שחברות האופנה משקיעות לא מעט כסף ואמצעיים כדי ליצור באמצעותו אמירה אופנתית של ממש.

אלא שבאותה נשימה רבים לא אוהבים את החוויה הכוללת הנחת משקפיים על אפם. אם זה משום שרבים לא מעוניינים להיות תלויים בעזר חיצוני כדי לראות היטב ואם משום שיש מי שלא אוהבים להניח משקפיים מטעמים אסתטיים. היום, בניגוד לעבר, אנחנו חיים בעידן בו האמצעים הטכנולוגיים מאפשרים לכל מי שחפץ בכך לבחור שלא להניח משקפיים ובכל זאת לראות היטב בעזרת עדשות מגע ioptix.

ניתוח לייזר

ניתוח לייזר הפך פופולארי מאוד בחמש עשרה השנים האחרונות. בעיקר משום שמדובר על פרוצדורה רפואית קלה באופן יחסי שתמורה יפה בצידה. אלא שיש לתהליך גם חסרונות על אף הפופולאריות שלו בשנים האחרונות. מדובר בסופו של יום בניתוח, כך שלעולם יהיו אחוזים של מי שימצאו את עצמם סובלים מתוצאות של ניתוח לא מקצועי, כמו גם צריך לקחת בחשבון כי לא כל עין יכולה להתאים עבור ניתוח כמו שאנחנו מכירים אותו היום.

עדשות מגע

עדשות מגע חודשיות למעשה יתנו לנו את אותן התוצאות רק בלי הניתוח הפולשני. אמנם מדובר על מה שלוקח זמן ללמוד כיצד להניח כנדרש. היתרון הוא כמובן בזה שהמטופלים יכולים לראות היטב ולא לסבול מהחוויה המפוקפקת של משקפיים על האף. עדשות מגע מתאימות במיוחד למי שאין להם נטיה לדלקות בעיניים שיכולות להיווצר כתוצאה מהנחה חוזרת של עדשות מגע ומשהייה של אלו לאורך זמן מעבר לשעות המומלצות.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניווט בהחייאה עירונית: המדריך הידידותי שלך לבחירת חברת הנדל"ן המובילה
בנוף הדינמי של הפיתוח העירוני, אמנות השיפוץ עומדת כסיכת קודקוד, והופכת חללים רעועים למוקדים של חיים...
קרא עוד »
ספט 16, 2023
המימד הרביעי – מה זה מנורת ירח?
מנורת ירח זוהי מנורה מיוחדת אשר מגיעה בשני גדלים וניתן להדפיס עליה תמונה של בני הזוג בעזרת...
קרא עוד »
אוק 28, 2020
שיטות לניקוי חלונות בגובה
במבנים רבי קומות אין כל אפשרות לנקות את החלונות תוך שימוש בפיגומים ולכן שיטת העבודה הנכונה והיחידה...
קרא עוד »
מאי 31, 2020