טיפים להשגת ויזה לאירופה

בזמן הקרוב הולך להיכנס הליך שישנה את צורת הכניסה של אזרחים רבים מישראל אל אירופה. ויזה לאירופה היא תוצר של אמנת שנגן שבאה להגן על מדיניות ההגירה באירופה ולפקח על הנכנס והיוצא מגבולות המדינות השייכות לאמנה זו. מכיוון שישראל לא שייכת לאמנה, היא לוקחת חלק ממדינות לויזת ETIAS, כלומר מדינות שצריכות לבקש ויזה לאירופה. 

העניין חדש לכולם ולכן עליכם להיות מוכנים. הנה טיפים להשגת ויזה לאירופה

וודאו שיש לכם הכל… ובתוקף

בקשת ויזה לאירופה היא לא דבר מסובך כל כך. מדובר במילוי הפרטים האישיים שלכם, מילוי שאלון ותשלום אגרה. ככה קצר, ככה פשוט. עם זאת, עליכם לוודא שכל מה שיבקשו מכם בבקשה שלכם נמצא עליכם פיזית. תעודת זהות, דרכון, כרטיס אשראי וכתובת אי-מייל עדכנית. אמנם הגשת הבקשה לא אורכת זמן אך לגלות שהדרכון לא בתוקף ייקח לכם הרבה יותר ברגע האמת.

היו מדויקים ככל שניתן

גם אם בדרכון טעו בשם המשפחה שלכם, רשמו את השם שלכם כפי שרשום בדרכון, התעודה המוכיחה מי אתם מחוץ לגבולות המדינה. אל תמהרו כאשר אתם רושמים את מספר כרטיס האשראי ובטח אל תמהרו כאשר אתם עונים על השאלות. מספיקה טעות אחת סתמית שתגרום לבקשה שלכם לחזור עם סירוב.

היו כנים ואמינים

כחלק מבקשת ויזה לאירופה יהיה עליכם לענות על שאלון שקיפות. שאלון זה ישאל אתכם שאלון על שימוש בסמים, עבר פלילי או מעורבות לא ראויה אחרת שתגרום לאמנת שנגן לסרב לבקשתכם. בדיקה קצרה בקשר לחפותכם תיתן לכם את האישור מאשר הסתרת דבר מה שהם עשויים לגלות בכוחות עצמם. 

לסיכום,

ויזה לאירופה לא תהיה דבר כל כך מסובך לקבל אם אתם אזרחים ישראלים שומרי חוק. בעזרת סבלנות, דרכון בתוקף וכנות אירופה יכולה להיות רק במרחק כמה שעות מכם.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה מדבקות קיר יכולים להתאים למוסדות חרדיים?
אחת הדרכים הטובות ביותר להעברת מסרים במגזר החרדי היא בעזרת מדבקות קיר. כידוע, העברת מסרים במגזר זה...
קרא עוד »
מאי 12, 2022
מיטות סיעודיות – מה ההבדל בינה לבין מיטה רגילה?
בימינו, ישנם לא מעט אנשים, צעירים ומבוגרים, אשר נמצאים במצב סיעודי כזה או אחר. חלקם מגיעים למצב זה...
קרא עוד »
דצמ 07, 2020
תובנות פנימיות: היתרונות של סכיני שף במטבח שלך
סכיני שף, כלי בסיסי בעולם הקולינרי, נערצים לא רק בשל השימושיות שלהם אלא גם בשל יכולתם לשנות את אמנות...
קרא עוד »
מרץ 20, 2024