יוסי שדה – תרומתו הגדולה לבני נוער

יוסי שדה מהיישוב נוקדים איננו עוד אדם רגיל. מדובר באדם ששם לעצמו למטרה לשפר את חייהם של בני נוער במצוקה ולאפשר להם לשוב ולמצוא את דרך הישר. בעזרת התרומה רבת השנים שלו הוא הצליח לשנות לחלוטין אל חייהם של לא מעט בני נוער ולאפשר להם להאמין בעצמם כפי שלא היה מעולם.

יוסי הקים את חוות שדה בר אליה מגיעים בני נוער במצוקה מכל רחבי הארץ ושם הם לומדים עקרונות חינוכיים, עובדים את האדמה, לוקחים חלק בטיולים ומוצאים את השקט והאיזון הפנימי שלהם. כך מצליחים אותם בני נוער לשוב לשגרה תקינה ובריאה מבחינתם.

מקום מחסה לבני נוער במצוקה – חוות שדה בר

החווה שהקים יוסי בשנת 1998 נועדה לענות על צורכי בני נוער שנמצא במצב מצוקה ולאפשר לו להרגיש בבית. החווה מאופיינת באווירה משפחתית חמימה למדי וכל בן נוער מסוגל למצוא בה את מקומו ולהרגיש שיש אנשים שאכפת להם ממנו.

הודות לכך מסוגלים בני הנוער להגיע להישגים טובים בלימודים ולהקנות לעצמם הרגלים של חריצות, התמדה ומסוגלות, דבר שמועיל רבות ומאפשר להם להתגייס ליחידות מובחרות ולקחת את החיים שלהם לכיוון הרבה יותר חיובי.

יחס אנושי לצרכיו של כל נוער

היתרון של חוות שדה בר זה עצם היותה מהווה מקום בו כל בן נוער יכול למצוא יחס אנושי לכל מצוקה בה הוא נמצא. כך יכולים בני הנוער לחוש ביטחון רב ולדעת כי אין זה משנה עד כמה קשה המצב שלהם, תמיד יוסי שדה והחברה בשדה בר יעמדו לצדו. הידיעה הזו מסוגלת לשנות חיים ולאפשר לכל אחד במצוקה לראות הכול בצורה הרבה יותר חיובית ואופטימית. ניתן לראות עדויות רבות לכך.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
המדריך לבחירת דלתות פנימיות לבית
דמיינו את הבית שלכם כסדרה של סיפורים אינטימיים, לכל חדר נרטיב משלו. הדלתות שתבחרו הן המספרים האילמים...
קרא עוד »
דצמ 06, 2023
4 טיפים לבחירת שטיח לחדר השינה
חדר השינה הוא חדר סולידי ואינטימי ולכן ברוב המקרים גם הגוונים של הריהוט, צבעי הקירות והווילונות הם...
קרא עוד »
מאי 20, 2020
חשוב שתדעו איך לבחור עורך דין פלילי מקצועי
אף אחד מאיתנו לא מאמין שיום אחד הוא יזקק לעורך דין פלילי. אף אחד מאיתנו לא רוצה להאמין שהוא או מישהו...
קרא עוד »
אפר 29, 2020