שעונים לגברים בגוון זהב

צבע הזהב משדר יוקרה, כבוד, עושר. למרות שבעיצוב של היום קשה לראות את צבע הזהב מופיע, אולם עדיין בסגנונות עיצוב מסוימים, זהב בולט מאוד. 

הזהב שימש שרים ומלכים בעבר כדי להראות את החוסן הכלכלי שלהם בכך שכל הכלים ומסביבם הכול מצופה בזהב, זה קצת נשכח אבל עדיין קיים בתרבויות מסוימות. 

למשל, זמרי ראפ הולכים עם שרשראות זהב יקרות כחלק מתרבות הראפ. אז אם אתם יודעים שהגבר שאתם הולכים לקנות לו את השעון, אוהב זהב, לכו על זה, רק כמה טיפים לפני. 

שעונים לגברים בגוון זהב:

כאשר אתם רוצים לבחור שעון זהב, כדאי לבדוק כמה דברים. שעוני זהב יכולים לנוע בין שעונים לגברים בצבע זהב עדינים שמתאימים לגבר אלגנטי, אולי מבוגר משהו, וישנם שעוני זהב בולטים שמתאימים יותר לאנשים מתרבויות מסוימות. 

אז חשבו תחילה, למי אתם קונים לשעון, מה הסגנון שלו כבן אדם ולמה דווקא זהב? אם הוא אוהב זהב, אז איזה סגנון נראה לכם שהוא יתחבר בולט או עדין?

נקודה נוספת שכדאי לבדוק זה המשקל של השעון. ככל שהשעון יותר גדול והשטח שלו רחב יותר, כנראה יהיה בו יותר זהב וכתוצאה מכך הוא יהיה יותר כבד.

ביום יום לא נוח ללכת עם שעון שמכביד על היד. קשה גם להתרגל לזה משום שזה תמיד מזכיר את עצמו בסיטואציות לא נוחות כמו כאשר אתם מנסים להפשיל את השעון לפרק הזרוע האחורי אך ללא הצלחה בגלל המשקל העצום שלו. 

כמו כן עלות שעוני זהב היא לא זולה, בטח ובטח אם מדובר בשעון כבד וממותג. אמנם אפשר להוזיל את עלויות הרכישה על ידי החלפה של זהב ישן תמורת חלק מהסכום, אבל עדיין זו רכישה יקרה למדי. 

בדקו גם על: שעונים לנשים

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
על הנזקים של רטיבות תת רצפתית וייבוש תת רצפתי
המאמר באדיבות https://mor-nezakim.co.il אחת מהבעיות החמורות ביותר שעלולות לקרות כתוצאה מהצפות, בין אם הן...
קרא עוד »
פבר 28, 2021
חלופות לא שגרתיות לשמיכות פוך
הקונספט של שמיכות פוך מתקדמות באתר מלך הפוך שינה את משחק המצעים עם תכונות כמו בקרת טמפרטורה, תכונות...
קרא עוד »
אוק 01, 2023
גולן בכור סוחר רכב
אם ניסיתם פעם למכור רכב ישן, אתם בטח יודעים שמדובר על תהליך לא פשוט. פרסום המודעה מובילה ללא מעט...
קרא עוד »
מרץ 16, 2021