רמקולים לגינה – אל תתפשרו על פחות ממושלמים

זה מדור שמדבר על רמקולים לגן. ישנם סוגים רבים ושונים של רמקולים שתוכלו להשתמש בהם לגינה שלכם וחלקם טובים יותר מאחרים. אם אתם מחפשים ליצור אווירה יפה ומרגיעה בביתכם, כדאי לשקול להוסיף רמקול אחד או יותר לגינה שלכם. ישנם סוגים רבים ושונים של רמקולים זמינים וחלקם טובים יותר מאחרים. אם אינך בטוח איזה סוג רמקול יתאים לצרכים שלך, אז מאמר זה יעזור לך להבין איזה רמקול לבחור בהתבסס על הצרכים והתקציב שלך. 

סוגי רמקולים העשויים להתאים לגינה:

ישנם שלושה סוגים שונים של רמקולים זמינים: אלחוטי חיצוני, חוטי חיצוני ואלחוטי פנימי. רמקולים אלחוטיים חיצוניים פועלים היטב כאשר אתה רוצה להאזין למוזיקה בחוץ מבלי שיעברו חוטים לכל מקום או אם אין שקע חשמל בקרבת מקום. רמקולים חוטיים חיצוניים עובדים היטב אם יש שקע ליד המקום ואתה רוצה לשמוע מוזיקה בחוץ. רמקולים חוטיים חיצוניים אינם מומלצים לשימוש חיצוני מכיוון שהם יהיו רגישים לנזקי רטיבות ומים. רמקולים אלחוטיים פנימיים פועלים היטב גם באזורים פנימיים וגם בחוץ מכיוון שהם אינם דורשים שקע או מקור חשמל ופחות רגישים לפגעי מזג האוויר. אלחוטי חיצוני בדרך כלל יש לבחור ברמקולים אלחוטיים חיצוניים אם יש לך הרבה חוטים אחרים שכבר מסתובבים בביתך, כגון קווי טלפון, קווי מתח, חוטי רמקולים או כל סוג של חיווט שעלול לגרום לבעיות בעת שימוש ברמקול חוטי חיצוני בחוץ.

לצפייה בקטלוג מערכות שמע היכנסו לאתר 

קחו בחשבון אפשרויות השמעה שונות:

הרמקולים לגינה מגיעים במגוון צורות וגדלים. חלקם מתוכננים להיות מוצבים על הקרקע בעוד שאחרים מותקנים על הקיר. יש גם כאלה שמגיעים עם מעמד. ניתן למצוא רמקולים אלו במחירים שונים, בהתאם לתכונות ולגודל שלהם. לחלק מהרמקולים הללו יש מגברים מובנים שיכולים להפיק סאונד איכותי גם בעוצמות נמוכות. לאחרים יש קישוריות Bluetooth כך שתוכל להזרים מוזיקה באופן אלחוטי מהסמארטפון או הטאבלט שלך.

עוד על מערכות שמע ב Custom pro

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הכירו את מכונת הקפה – שתעשה לכם חשק לקום בבוקר
מכונת הקפה היא המצאה חדשה שמבטיחה להפוך את הבוקר שלכם למהנה יותר. זה מעיר אותך עם כוס קפה וגורם לך...
קרא עוד »
מרץ 07, 2023
תפילין מכסף
את סט התפילין הראשון אנו מקבלים לרוב מההורים או מהסבים בהגיענו לגיל מצוות. רובנו ממשיכים ומשתמשים...
קרא עוד »
דצמ 06, 2020
כובעים עם שם, כל אחד והכובע הייחודי שלו
כובעים עם שם הופכים פופולריים יותר ויותר כדרך להראות את הסגנון האישי שלך. בין אם זה כובע בייסבול, פוף...
קרא עוד »
מאי 02, 2023