עגילים לתנוך – כל מה שחשוב להכיר

המאמר באדיבות http://valoro.co.il

מי לא אוהבת עגילים? מדובר על אחד התכשיטים הפופולאריים והנפוצים ביותר בארץ ובעולם. כל אחת שאוהבת לטפח את המראה שלה, יודעת כי עגילים איכותיים ומחמיאים, יכולים לשנות לחלוטין את כל מראה הפנים. החוכמה היא כמובן להתאים את העגילים המושלמים ביותר לאוזניים שלך, לסטייל שלך ולמסר שאת רוצה להעביר. עגילים צמודים, קטנים ואלגנטיים, יעבירו מסר של יוקרתיות, לעומת זאת, עגילים גדולים ובולטים יותר, יעבירו מסר של ייחודיות ומקוריות. מומלץ לשחק עם העגילים השונים, במטרה להמציא את עצמכם כל יום מחדש. עגילים לתנוך האוזן חייבים להיות נוחים ונעימים למגע, היות ועגילים דוקרניים או חדים, עלולים לפצוע את העור הרגיש או להסתבך בבגדים ובכך ליצור כאב נוראי באזור האוזן. לכן חשוב לבחור עגילים שיהיו נוחים ויפים במידה המתאימה.

עגילים לתנוך האוזן – נקודות חשובות שכדאי להיות מודעים אליהן

ניתן היום למצוא בשוק מגוון עצום של עגילים שונים, העשויים מחומרי גלם שונים ומגיעים בצורות ובצבעים שונים. כל אחד יכול לבחור לעצמו את העגילים המתאימים ביותר עבורו, בהתאם למצב הרוח, למסר הכללי וכמובן למבנה הפנים ולמבנה האוזניים שלו. אנשים עם אוזניים קטנות ועדינות למשל, יעדיפו לרוב עגילים קטנים וקלים יותר. לעומת זאת, אנשים עם תנוך אוזן בשרני, יעדיפו עגילים גדולים ובולטים יותר. בכל מקרה, חשוב להקפיד על עגילים איכותיים, היות ועגילים העשויים מחומרי גלם פחות יוקרתיים, עלולים לגרום לתחושה אלרגית. אנשים רגישים חייבים לענוד עגילים היפו אלרגניים או לחילופין, עגילים העשויים ממתכות יוקרתיות כמו זהב למשל. הדבר נכון במיוחד עבור מי שרק ניקב את אוזניו לאחרונה, היות ולאחר הניקוב האוזניים יהיו רגישות יותר ונוטות יותר לזיהומים ודלקות. באופן כללי, מומלץ לא להוציא את העגיל הראשוני מהאוזן במשך חודש וחצי, אך במידה ויש צורך בכך, ניתן להחליף אותו בעגיל איכותי העשוי ממתכת היפו אלרגנית.

לסיכום, עגילים לתנוך האוזן חייבים להתאים באופן מושלם לבעלים שלהם. העגיל חייב להשתלב עם הלבוש, עם המראה הכללי וכמובן עם המסר שתרצו להעביר. אך מעבר לכך, העגיל חייב להיות נוח, סטרילי ונעים למגע, היות ואחרת הוא עלול ליצור זיהומים ודלקות.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיפת היתרונות הנסתרים של קניות בגדים באינטרנט
כמומחה בתחום האופנה וההתנהגות הצרכנית מטעם רנגלר ג'ינס, אני כאן כדי לחשוף כמה מהיתרונות המשמעותיים...
קרא עוד »
מרץ 21, 2024
מהי הדרך המומלצת להדברת טרמיטים?
המאמר באדיבות https://www.agr-non.co.il רוצים להשיג מענה מצוין בכל הנוגע אל הדברת טרמיטים? כדי לעשות זאת בצורה...
קרא עוד »
פבר 01, 2021
מה קבלן בניין כמו רחמים שקלים עושה
בניית בית היא תהליך מסובך הכולל ידע בתכנון אדריכלי, חוקי בנייה, תקנות ייעוד ומרכיבי בנייה בסיסיים....
קרא עוד »
אוג 15, 2022