מתקן לסבון ידיים – כבר לא סתם מתקן כמו פעם.

אני שוטף ידיים

לשטוף ידיים זוהי פעולה חשובה מאוד מיכוון שידיינו נוגעות בלא מעט משטחים שאינם סטריליים במהלך היום ולא אחר שנגענו במשטחים לא סטרילים עם שתי ידינו ונגענו בבפנים או אכלנו משהו מבלי לרחוץ את ידינו עם סבון לפני כן הדבר עלול לפגוע בנו בכך שהוא מזיק לעור הפנים או עלול לגרום לבעיות מעיים ולכן יש חשיבות רבה בשטיפת ידיים עם סבון.

מתקן לסבון ידיים.

בעבר הרבה אנשים לא יחסו חשיבות למתקן סבון הידיים שתלוי מעל הכיור מאחד צדדיו לרוב אפילו סבון מוצק לצד הכיור היה עושה את העבודה. אך הזמנים ישתנו וכיום יש חברות המציעות מתקן לסבון ידיים משוכללים מאוד ממה שהיו בעבר.

מתקן לסבון ידיים מוקצף אוטומטי.

כיום ישנו מתקן של פרומשן אשר עובד בצורה אטומטית אנחנו אפילו לא צריכים לגעת בו אלה מספיק שנניח את ידינו תחתיו ובעזרת חיישן קולט המתקן כי ידיינו ממתינות מתחת למתקן והוא (המתקן) מוציא ממנו סבון מוקצף בעל ניחוח נהדר ומה שלנותר לנו לעשות הוא לשפשף את ידינו ולרחוץ אותם היטב.

למה בכלל מתקן סבון ידיים שכזה?

היתרון במתקן של סבון ידיים משכולל הוא קודם כל לחסוך זמן בשירותים בכדי שלא יהיה עומס או תור אורך. כשמודבר בעסקים התור לשירותים יכול להוות חוויה לא נעימה עבור הלקוחות שלנו ולכן אם לא ימתינו הרבה זמן בתור לשירותים זה עלול רק לשפר את החוויה שלהם. בנוסף כאשר המתקן עומד להיגמר מהתכולה שבתוכו הוא מתריעה לנו ובכך אנו יכולים לדאוג שיהיה מלא כל הזמן.

יתרון נוסף שיש למתקן מסוג זה הוא שהמתקן חוסך לנו כסף. מתקן זה חוסך עבורנו בכך שהוא מקציב לכל בן אדם כמות מסויימת וכך אנשים לא יכולים לקחת יותר מידי ולהשאיר מספיק לאחרים. 

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה חשוב להתייחס ברצינות לעיצוב התאורה בעסק?
עיצוב תאורה הוא מרכיב מרכזי בהצלחתו של כל עסק. בין אם אתם מחפשים להגדיל את תנועת הגולשים, להגדיל את...
קרא עוד »
מאי 26, 2023
ארוחת שף פרטית
ארוחת שף פרטית היא הדרך המושלמת לחגוג אירוע או אירוע חשוב. הרעיון של ארוחת שף פרטית הוא להכין ארוחה על...
קרא עוד »
מאי 01, 2023
מהם קישורים חיצוניים
קישורים חיצוניים הם קישורים לדפי אינטרנט, מסמכים או קבצים אחרים מחוץ לדף האינטרנט הנוכחי. קישורים...
קרא עוד »
אוק 27, 2022