מה שפת הגוף שלנו אומרת עלינו?

שפת הגוף שלנו יכולה לשדר המון! הדרך שבאמצעותה אנו הולכים, יושבים או מדברים, יכולה לבטא בטחון עצמי או חוסר בטחון. הדרך שבה אנו פועלים מבלי מילים יכולה להביע כעס, פחד או התרסה, כמו שהיא יכולה להביע לבביות או קרבה. בכל מקרה, הגוף שלנו יכול להביע המון גם ללא מילים. אז כיצד מתקשרים נכון יותר? הנה כמה טיפים טובים: 

לתקשר נכון באמצעות שפת הגוף זה לא דבר קל בכלל. כשאנחנו גדלים הסביבה שלנו משפיעה מאד על הדרך שבה אנו זזים. מי שגדל בבית שנסך בו בטחון – ילך זקוף יותר ממי שכל חייו למד כי הוא כשלון. מי שאין לו פחדים – ישב בצורה נינוחה יותר מזאת של מי שיש לו כאבים כרוניים או מי שמפחד מסביבתו. שפת הגוף שלנו מבטאת גם אהבה וקרבה כמו גם חשש פחד או סלידה. 

כיצד לומדים לתקשר נכון עם שפת הגוף?

מי שירצה לשפר את התקשורת הבינאישית שלו יוכל לבחור סדנאות לארגונים או פרטיות שעוסקות בתקשורת בינאישית. סדנאות כאלה עוסקות בתקשורת שאינה מילולית וכזאת שמאפשרת ניהול סמול טוק עם הסביבה. סדנאות מקצועיות יסייעו לרבים לייצר שפה נכונה ובטוחה יותר עם הסביבה תוך אימון יעיל להצלחה, בין אם במצבים ידועים מראש לבין אם במצבים מפתיעים. באמצעות מומחים אפשר לפעול נכון יותר בכל מערכה או סיטואציה, ולשפר מאד את ההרגשה שלנו ושל הסביבה. אז זה הזמן ללמוד על שפת גוף ולשפר את ניהול חיינו מול האחרים והסביבה. 

אולי יעניין אותך גם קורס דיבור מול קהל באינטרנט

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תיקון ריינג'רים – מתי זה משתלם?
תיקון ריינג'רים יכול להיות דבר משתלם לאנשים שמתעסקים ברכבי פנאי ושטח באופן מקצועי. לא תמיד משתלם לתקן...
קרא עוד »
פבר 26, 2020
5 יתרונות וחסרונות בהתקן תוך רחמי
התקן תוך רחמי הוא אמצעי מניעה שכיח שנחשב פופולארי בקרב נשים. ההתקן מותקן ברחם והימצאותו שם מייצרת...
קרא עוד »
מאי 10, 2020
עבודה ברגע, לוח דרושים למציאת עבודה מיידית
אם אתם נאלצים לצאת במסע חיפוש אחר עבודה ואין לכם מושג מאיפה להתחיל בכלל, אז דעו לכם שהאפשרות למצוא...
קרא עוד »
מרץ 01, 2020