כל הדרכים לאיטום קירות

כדי לאטום כיאות את הקירות בחדרי האמבטיה או בכל מקום אחר בבית, יש לחפש בשלב ראשון את מקור הנזילה שגורמת לרטיבות בקירות ולטפל בה ביסודיות ובמקצועיות. 

בדיקה לאיתור נזילות 

הדרך הנוחה והמומלצת היא לבדוק באמצעות מצלמה טרמית את מקור הבעיה, אם מדובר בצינור בתוך הקיר שנוזל עקב פיצוץ בו, או עקב היפרדות של חלקי הצנרת.

אופציה נוספת היא שיש חדירה של מים מגג הבניין וזאת עקב בעיה שהוא אינו אטום. במקרה כזה מצטברים על הגג שלוליות ולאט לאט המים שהופכים למעופשים מחלחלים פנימה לדירות ולכן גם גורמים להיווצרות מהירה של עובש ופטריות, שהן מאד לא בריאות לדרכי הנשימה. 

רק לאחר שמוקדי הרטיבות טופלו ומוודאים שהבעיה נפתרה ואין יותר נזילה של מים, מטפלים באיטום. אם הנזילה קיימת ומבצעים איטום על הקירות, הדבר לא יחזיק מעמד לאור העובדה שהמים ימשיכו להגיע לקירות. לחצו כאן כדי לקרוא מידע נוסף על הנושא.

איטום קירות 

יש לנקות באופן יסודי את כל הקירות, לשפשף את כל השאריות של העובש ושל הפטריות  וכך לא יהיו לכך השלכות לטווח הקצר או הארוך.

בשלב הראשון אוטמים את הסדקים שנוצרו בקירות. סדקים קטנים אוטמים היטב בחומרים אקריליים. אם קיימים סדקים גדולים פותחים אותם ומחדירים לתוך כל החלל חומרים פוליאוריטניים, שאוטמים מצוין את הסדקים לאורכם ולרוחבם.

לאחר מכן אוטמים היטב את כל שטחם של הקירות בשכבת איטום מהותית, מעליה שכבת צבע שכוללת בהרכב שלה גם חומרי איטום.

בדרך זו יוצרים לאורכו של הפרויקט כמה שכבות של איטום קירות כך שמגינים על הקיר מכל כיוון אפשרי כדי שהוא לא יהיה שוב רטוב, במיוחד אם טופלו כל בעיות האינסטלציה בכל רחבי הבית וטופלה באופן יסודי בעיית איטום הגג.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גילוי היסודות: 7 תובנות עיקריות לגבי יישום מערכות מידע
ברוכים הבאים לחקר מומחה של ההיבטים הקריטיים של הטמעת מערכות מידע שאולי אינך מודע אליהם אך בהחלט צריך...
קרא עוד »
דצמ 18, 2023
חומרי סיכה להפחתת החיכוך בין אברי המין
בני זוג שרוצים לשפר את יחסי המין ביניהם ולהפוך כל ערב מיני להרבה יותר כיף ומענג, יכולים לעשות את זה...
קרא עוד »
יול 14, 2021
נעלי עבודה, המרכיב הבסיסי בציוד המגן האישי לעובד
בכל תחומי התעשייה בכלל, ובענפי תעשייה כמו בנייה, ייצור ותעשיות פטרוכימיות, בפרט, קיימים סיכונים רבים,...
קרא עוד »
פבר 03, 2020