גריינדר מקצועי – כמה זה עולה והאם זה שווה את הכסף?

מי שאוהב לעשן קנאביס או משתמש בקנאביס רפואי להקלה על כאבים כרוניים – יכול להפוך את העישון לדרך חיים, בעוד שהפעולה של הכנת הסיגריה המגולגלת שיש בה עלי קנאביס מסוגים שונים – עליה להיות מוקפדת ונכונה על מנת שחווית העישון תהיה טובה יותר. כדי להפוך את הג'וינט שלכם לאחיד, דחוס כמו שצריך ומוכן לעישון בדרך הנכונה ביותר – רצוי לבחור גריינדר מקצועי. אבל מה זה גריינדר?

גריינדר (מלשון טוחן) הוא מכשיר קטן ועגול בדרך כלל שנועד לגרוס ואת עלי הקנביס כך שהם יהיו אחידים ומתאימים לעישון. המכשיר המיוצר ממתכת או מפלסטיק (יש גם גריינדרים מעץ) והוא מספק תערובת אחידה של פרחי קנאביס ובכך מאפשר חווית עישון טובה ואפקטיבית יותר. 

אז כמה זה עולה לנו?

בכול הנוגע לעלויות, מדובר בעלות משתנה שתתחיל מ35 שקלים לגריינדר פלסטיק ממוצע עד למחירים של 120 שקלים עבור גריינדר אלומיניום. כיום יש מכשירי קיצוץ שמיוצרים בארה"ב ונחשבים מבין הטובים ביותר . לכן יש לבחור גריינדר חזק בגודל המתאים לתכיפות העישון והשימוש שלכם תוך בחירת מוצר יפה ואסתי. 

האם זה שווה את הכסף?

בכול הנוגע לעישון קנאביס, החוויה חייבת להיות טובה. לכן טחינה של העלים בצורה אחידה אכן דרושה. בחירת טוחן עלים מעולה לעישון קנאביס או כל תערובת עלים אחרת תשפר מאד את תוצאות העישון ותספק לכם חוויה נעימה ושווה יותר. 

אז אם אתם עדיין מתלבטים לגבי בחירת גריינדר מקצועי – זה הזמן להכנס לחנויות עישון און ליין כמו Mrsmoke ולבחור מוצרים נעימים למראה ושימוש ובכך להפוך את חווית העישון לנעימה יותר. 

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיול קרוואן בגרמניה – 3 יתרונות ו-3 חסרונות
גרמניה היא מדינה מלאה בתרבות עשירה ובעלת היסטוריה אדירה. הדרך הקלה ביותר ליהנות מכל גרמניה היא עם...
קרא עוד »
מרץ 24, 2020
ייעוץ כלכלי אישי או קבוצתי?
ייעוץ כלכלי הוא משהו שמומלץ מאוד לעשות. גם אם אתם חושבים שאתם מתנהלים כיום נכון, אנשי מקצוע יכולים...
קרא עוד »
ינו 21, 2022
ניווט בהחייאה עירונית: המדריך הידידותי שלך לבחירת חברת הנדל"ן המובילה
בנוף הדינמי של הפיתוח העירוני, אמנות השיפוץ עומדת כסיכת קודקוד, והופכת חללים רעועים למוקדים של חיים...
קרא עוד »
ספט 16, 2023