אפליקציות מומלצות למי שמנגן על גיטרה

מי שמנגן בגיטרה, מכיר בדרך כלל כמה אפליקציות אשר מסייעות לנגינה וירטואוזית בעלת כמה וכמה אופציות מעניינות אשר משפרות לאין ארוך את היכולות של הגיטריסט מלבד לימודי גיטרה עם מורה.

לאורכם של האימונים, המטרה של כל נגן היא לשפר את המסוגלות שלו וליצור מוסיקה נעימה וקולחת ללא מעצורים. באמצעות האפליקציות קל הרבה יותר לחזור ולנגן קטעים שונים שהם בעייתיים וכך להתאמן עליהם שוב ושוב עד שהנגינה תזרום באיכות הנכונה ובקצב הרצוי. 

קיימות אפליקציות אשר תואמות את המכשירים הסלולריים של אייפון ואחרות אשר תואמות אנדרואיד כך שכל אחד מוריד את האפליקציות התואמות את המכשיר הנייד שלו. 

Riff Maestro – Riff Studio

אפליקציה אשר אפשר באמצעותה להכין רשימה של שירים אשר הנגן מעוניין לשמוע אותם בזה אחר זה כדי להתאמן על נגינתם. קיימת אפשרות לשנות את המקצבים, לבצע טרנס פוזיציה וזאת ללא ביצוע שינויים במהירות של השיר. כמו כן אפשר ליצור לופים של קטעים ספציפיים אשר חוזרים שוב ושוב כדי לשפר את יכולות הנגינה במקטעים הללו ולאחר מכן ליצור לופים של מקטעים חדשים.

אולפני סטורםPro Metronome 

אפליקציית מטרונום נחשבת לאיכותית ביותר. זוהי גרסה חינמית אשר מסייעת מאד לאימונים השוטפים. בגרסה המלאה שלה, קיימת יכולת חיווי ויזואלית תוך שימוש בנוריות החיווי אשר קיימות בטלפון הסלולרי ולכן נוח מאד להשתמש בה בעת נגינה על הבמה. 

Peterson autoboot

אפליקציה אשר נעשה בה שימוש רב בתעשיית המוסיקה. מדובר בטיונר שהוא מאד מדויק ויש בה תשומת לב מרובה גם לנושא הצלילים, לכן הגיוון של נגינת הגיטרה נעשה באופן מאד מדויק.

Tenuto

אפליקציה אשר מותאמת לכל מי שמנגן על כלי נגינה שונים ולא רק על גיטרה, הצלילים המושמעים מקדמים באופן מהותי את פיתוח השמיעה. תוך כדי העבודה עם האפליקציה המנגן מצליח לזהות צלילים בודדים. מעבר לכך האפליקציה מציעה גם כלים לעבודה אישית על זיהוי אקורדים, סולמות, מהלכים הרמוניים, צלילים בודדים ועוד. 

כדאי לעקוב כי לעיתים יוצאות גם אפליקציות חדשות אשר מסייעות לתחומים אחר בלמידת הנגינה על הגיטרה.

אולי יעניין אותך גם לימודי גיטרה בס

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול קוגניטיבי התנהגותי – 3 טיפים לבחירת מטפל
כולם יודעים שטיפול קוגניטיבי התנהגותי יכול לעזור לאנשים להתגבר על אתגרים נפשיים, ובמאמר זה ניתן לכם...
קרא עוד »
פבר 20, 2022
נעלי פלטפורמה לכלה
נעליים הן חלק חשוב מאוד בחתונה. הם צריכים להיות נוחים ומסוגננים, כמו גם עמידים. כאן נכנס לתמונה מעצב...
קרא עוד »
אוג 15, 2022
דלתות במבצע
האם כל דלת שמתומחרת זול היא דלת במבצע? כיצד תדעו איזו דלת היא במבצע ואיזו לא? במאמר זה אנו מספקים מידע...
קרא עוד »
מרץ 01, 2020