איך לבחור מקלחון?

חדר המקלחת שלנו חייב להיות נעים למראה, אסתטי ונוח משום שהוא מבין החדרים הנחוצים והשימושיים לנו מכול. מי שמעצב חדר אמבטיה, או משפץ מקלחת: בוחר בדרך כלל מקלחון שיכול להתאים גם לרחצה בעמידה תחת ברז המים וגם לאמבטיה שממנה אנו לא רוצים שהמים יצאו. כיום, יש מגוון רחב של מקלחונים שניתן להזמין עד הבית, ובכול זאת לפני ההזמנה חשוב לשים לב לכמה אלמנטים חשובים בבחירת מקלחון:

גודל ומידות

מדדו את החדר האמבטיה או המקלחת וודאו כי המידות שלקחתם מתאימות לדגם שאתם בוחרים. חשוב למדוד את הגובה, הרוחב של החדר, כמו גם את העומק של המקלחת ואת ההתאמה למידות. אם אין לכם מושג כיצד עושים זאת וכיצד לוקחים מידות של מקלחון – אפשר ליצור קשר עם מומחים של חברות לציוד חדר אמבטיה ולברר כיצד מתאימים מקלחון לחלל הנתון. 

התאמה למשתמשים

וודאו כי המקלחון מתאים למי שמשתמש בו. ברשתות השיווק תמצאו מקלחונים עשויים זכוכית או פלסטיק ויש את אלה שמתאימים לשימוש של ילדים/ פעוטות, של אנשים מבוגרים או של קשישים בגיל השלישי. בכול אופן, מומלץ לבחור אלמנט נוח לשימוש ובטוח. 

חוזק ואיכות

בחרו חפצים לאמבטיה  שיהיו איכותיים בלבד. במקום זה אנו חשופים מאד ולכן יש לשים לב כי אתם בוחרים מוצרים איכותיים החל מווילון אמבטיה עד מקלחון. בדקו כי הידיות חזקות, כי הזכוכית עמידה וכי יש הגנה מפני עובש לטווח הרחוק. 

עיצוב ונראות

לבסוף יש לשים לב לעיצוב ולנראות של המקלחון. התאמה של אביזרי מקלחת מעוצבים למרחב תספק חדר רחצה נעים מעוצב וכזה שכיף לשהות ולהתרענן בו. בהצלחה! 

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 סיבות לרכוש נעלי כלה אונליין
חתונה היא ללא ספק אירוע מרגש מאוד. כל אישה חולמת כל חייה על החתונה שלה ויודעת בדיוק כיצד שמלת הכלה שלה...
קרא עוד »
אוג 10, 2020
איפה אפשר למצוא מדריכים לבחירת ריהוט לבית?
מציאת הרהיטים המתאימים לבית שלך היא חלק חיוני ביצירת סביבת מגורים נוחה ומסוגננת. עם אינספור אפשרויות...
קרא עוד »
יול 15, 2023
טיפול בפטרת ציפורניים: תרופות ביתיות יעילות ופתרונות מקצועיים
פטרת ציפורניים היא מצב שכיח ולא נעים שיכול להיות מאתגר לטיפול. עם זאת, ישנן מספר תרופות ביתיות יעילות...
קרא עוד »
יונ 21, 2023