איך בוחרים שיש למטבח?

השיש הוא אחד המקומות היותר שימושיים במטבח וזה שמבלים על ידו הרבה מאוד זמן. אם זה בבישולים או בהכנת אוכל וגם אם מדובר "רק" בשתיית כוס קפה לפני היציאה לעבודה. ישנו מגוון גדול של סוגי שיש למטבח, ויש לקחת בחשבון את מכלול הפרטים בזמן שמבצעים רכישה של שיש למטבח.

מה הכי מתאים לנו?

לפני הכול, חשוב מאוד להבין את הצרכים של הדיירים בבית. האם מדובר במשטח שמגיע לשימוש תכוף ויום יומי או שהוא אמור להיות יותר ליופי ועבור השלמת המראה של המטבח. ישנם שישים שמיועדים להכנת מזון ולשימוש יום יומי אשר נחשבים לחזקים יותר לעומת אלה שהם יותר וירטואוזיים ומשמשים בעיקר ליופי.

תחזוקה נוחה

ישנם משטחי שיש רבים שאכן נראים מרשימים מאוד כמו אוניקס , אך לאחר שימוש קצר ניתן לגלות כי הם סופחים כל לכלוך קטן וקשה מאוד לנקות אותם, או כאלה שאינם מתאימים להנחת מאכלים רותחים כמו סירים ותבניות מכיוון שהם מתפוצצים בעת מגע עם חום.

התייחסות ל"מה שהולך היום"

הנטייה הטבעית של כל בן אדם, הוא לבחור במוצר ש"הולך". כזה שנחשב לטרנדי ואופנתי. זוהי נטייה טבעית ומובנת לחלוטין כאשר מדובר במוצר שאינו אמור לשמש לתקופה ארוכה. אך במצבים כמו בחירת שיש למטבח, יש לקחת בחשבון שזהו מוצר שעומד לשמש אותנו למשך מספר שנים לפחות, ולכן כדאי לבחור בשיש מדגם קלאסי יותר שיוכל להיראות אופנתי ועדכני בכל זמן.

איכותי ולא דווקא יקר

אנשים רבים טועים לחשוב כי רק מה שיקר נחשב לאיכותי אז זהו, שלא. מחירם של משטחי שיש נקבע לפי פרמטרים הקשורים לחומר ממנו עשוי השיש ולכן ניתן בהחלט למצוא משטחי שיש איכותיים ומרשימים במחירים נוחים ומשתלמים.

קראו על: עלות שיש

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתקנים לניקוי שאתם חייבים להכיר
ניקוי מתייחס בעיקר להסרת לכלוך או חלקיקים גלויים; עם זאת, תהליך הניקוי ומוצרים מסוימים המשמשים...
קרא עוד »
מאי 31, 2020
מתנות ומארזים לעובדים לראש השנה
ראש השנה היהודי, ראש השנה הוא זמן של התחדשות וחגיגה. זה גם הזמן המושלם להראות לעובדים שלך כמה אתה...
קרא עוד »
אפר 08, 2023
אוכל מומלץ לכלבים
השאלה איזה אוכל לקנות לכלב מטרידה גם אתכם? לא ברור לכם מה באמת יכול לעשות לו טוב? אפשר להבין ללבכם....
קרא עוד »
מאי 01, 2022