טיפים לאימון נכון על ספות כושר

ספות כושר הם כלי נפלא כדי לבצע בנוחות ביעילות ובביטחון המירבי לכם, תרגילים רבים ומגוונים אשר יעבדו על השרירים שלכם היטב, ויוציאו אותכם עם חיוך מאוזן לאוזן בכל אימון.

אימון הכוח הנערץ ביותר ואחד משלושת התרגילים הגדולים, לחיצת חזה, מתבצע לעתים רחוקות כראוי. תרגיל אשר נראה בכל חדר כושר ברחבי ישראל, ובאמריקה לספת הכושר אף מוקדש יום שני במכוני הכושר. אך למרבה הצער, עם כל החגיגיות שבדבר והאהבה לספת הכושר והתרגילים שהיא מציע, אפשר לקרוא לכל יום שני גם "יום שני של הרס הכתפיים".

אנו יודעים שאין בכוונתכם להמנע מתרגיל לחיצת החזה שהוא תרגיל נפלא לספות כושר או מזרן ספורט, אך אנו גם לא יכולים שלא לתת לכם כמה טיפים קטנים ופשוטים כדי לשמור על הגוף שאתם משקיעים בו כל כך הרבה.

ישנן נקודות מפתח חשובות ביותר שיש לזכור בעת ביצוע לחיצת חזה בכדי להבטיח כתפיים בריאות ואורך חיים. אספנו לפניכם 8 נקודות לתשומת ליבכם, ולמעשה, נקודות מפתח אלה חלות על רוב תנועות הלחיצה האופקיות:

  1. שמור על אחיזה חזקה במוט בשתי הידיים בכל עת, אחיזה הדוקה יותר יוצרת מתח רב יותר בזרועות התחתונות, בגב העליון ובחזה.
  2. שמור על החזה למעלה (מתיחת בית החזה) לאורך כל התנועה.
  3. יש לקפל את המרפקים שלך ולגמור את התנועה בזווית של כ45 מעלות מכל צד שלך.
  4. הרגישו את המשקל וקחו נשימה עמוקה והחזיקו אותו.
  5. הפעל את המשקל על החזה שלך על ידי מתיחת המוט לשני הצדדים כמו לכופף מוט. אל תירגע ותתן למשקל לרדת.
  6. גב, ירכיים, שרירי העכוז ורגליים צמודות ומכווצות איזומטרית.
  7. כשאתה נוגע בחזה שלך, משוך את כפות הרגליים כלפי מטה והפוך את התנועה.
  8. נעל את המרפקים מבלי לאבד את מתיחת הגב והחזה שלך.

אתם מוזמנים להתרשם ממבחר ספות הכושר שאנו מחזיקים מהמותגים הטובים ביותר, ועל כל שאלה או תהייה זכרו שאנו במרחק של שיחת טלפון בודדה. אז אל תהססו ליצור קשר מיד. מחכים לשמוע ממכם, ואימון יעיל לכולנו!