הדברת עכברים בבית

הבית שלנו הוא המבצר ששומר עלינו מכל רע, והוא מקום שחייב להישאר נעים, נקי וסטרילי עבור המשפחה שלנו. במידה ואתם מגלים עכבר בבית( או כמה עכברים בסביבת המגורים) חשוב שתעשו את הכול כדי למגר אותם מהאזור. עכברים הם יונקים קטנים נפוצים במיוחד, והם חיים בסביבה שיש בה מזון נגיש. ובכול זאת הנכוחות שלהם יכולה להוביל גם לבהלה וגם לנזקים במבנה, כמו גם למחלות, לזיהום מזון ולשאר בעיות. לכן חשוב לבצע הדברת עכברים מקצועית.

אז איך מרחיקים את האורחים הלא צפויים מהאזור שבו אנו גרים? 

בתחילה חשוב לדעת כי הדרך הטובה ביותר להרחקת עכברים נעשית באמצעות מדביר מקצועי. מדבירים מיומנים יודעים לזהות את מקורם של העכברים, הם מבינים כיצד לזהות מחילות או המלטות של גורים באזור המגורים, והם יספקו דרכים הומאניות להרחיק מזיקים. בין היתר אפשר להדביר עכברים באמצעות השיטות הבאות: 

פיזור מלכודות – פזרו מלכודות בשיטה הומאנית שאינה הורגת את המכרסם, אלא לוכדת אותו באמצעות קופסא אטומה אותה פותחים במרחב פתוח רחוק ממקום המגורים. העזרו במדביר מקצועי כדי לפזר מלכודות באופן נכון ובטוח. 

אימוץ חתול – מי שירצה להרחיק עכברים בצורה טבעית, יוכל לאמץ חתול רחוב ולהאכילו בחצר או בבית על מנת שזה ילכוד או ירחיק מכרסמים ושאר מזיקים מהאזור. 

ניקוי וסידור הבית – נקו את הבית מפסולת ובעיקר את החצר ואת המקום שבו נמצאים הפסולת, פח הזבל והביוב. חיטוי של אזורים אלה ירחיק מכרסמים מהאזור. 

איטום חורים וסדקים – אטמו חורים וסדרים בבית כדי שלעכבר לא יהיה מקום טוב ונעים להתרבות בו. באמצעות סיוע של מדביר מקצועי ולאחר מכן שמירה על מרחב נקי ואסתטי – אפשר להיפטר מעכברים ומזיקים במרחב הביתי שלכם. 

סובלים מבעיה של נמלים משוטטות בארונות המטבח בבית? קראו כאן על טיפול וריסוס נגד נמלים.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גילוי היסודות: 7 תובנות עיקריות לגבי יישום מערכות מידע
ברוכים הבאים לחקר מומחה של ההיבטים הקריטיים של הטמעת מערכות מידע שאולי אינך מודע אליהם אך בהחלט צריך...
קרא עוד »
דצמ 18, 2023
די לסבל! הכל על טיפול בכאבים בפות
נשים סובלות מכאבים בנרתיק בשל מספר סיבות. הסיבה השכיחה ביותר היא לידה. חלק מהנשים חוות גם כאבים...
קרא עוד »
יול 19, 2022
פענוח שירותי אינסטלציה וביוב: מי צריך אותם ומי לא
שירותי אינסטלציה וביוב חיוניים לשמירה על הפונקציונליות של הבתים והבניינים שלנו. כמומחה בתחום זה, אני...
קרא עוד »
פבר 06, 2024