אינסטלציה בסנפלינג – מתי זה דרוש?

המאמר באדיבות סנפלינג ישראל

בהרבה בניינים קיימת צנרת חיצונית שתפקידה לרכז מי שופכין של כל קומה או לנקז את מי הגשמים מהגג. הקבלנים מציבים אותם באופן מוסווה אשר אינו גורם לכיעור של הבניין והם משתלבים במראה שלו באופן מושלם. עד כאן, הכול טוב ויפה. אבל, כאשר נוצרת סתימה או שצינור נסדק או נשבר, אז מתחילות הבעיות.

פיצוץ בצנרת חיצונית של בניין – מה עושים?

הגישה לצנרת החיצונית של הבניין אינה פשוטה כל כך כמו הגישה אל הצנרת הפנימית מכיוון שבשונה ממנה, כאן אין במה להיאחז או להניח כלים בעת ביצוע העבודה. אז מה עושים? הבניין הלך קפוט? הצנרת תיזל מעתה ועד עולם? אז זהו שלא. למעשה, קיים פתרון לטיפול בצנרת חיצונית מכיוון שאילולי כך, לא היו הקבלנים מעמידים צנרת במיקום כזה. אז כיצד עושים זאת? באילו כלים משתמשים? הישארו איתנו ותגלו הכול.

אינסטלציה בגובה – כיצד עושים את זה?

אז ככה, אמרנו שיש פתרון? אמרנו. אך מהו הפתרון? הנה הוא לפניכם והאמת? מדובר בפתרון פשוט מאוד. משתמשים במנוף קטן, עליו יש תא מיוחד שמיועד לעמידה של בן אדם אחד או שניים ומקום לכלי העבודה שלו. המנוף מתרומם עד לגובה הנדרש וכך יכול האינסטלטור לטפל בצנרת הלקויה ולתקן את הבעיות שיש בה.

שימוש בסנפלינג לעבודות אינסטלציה

קיימת עוד שיטה לביצוע עבודות אינסטלציה בגובה והיא באמצעות סנפלינג. כן, כן, הסנפלינג שאתם מכירים מהפארק האתגרי שהייתם בו בחופש האחרון. כזה. את חבלי הסנפלינג משלשלים מגג הבניין כאשר האינסטלטור קשור אליהם וכך הוא מבצע את העבודה שלו בצורה הנוחה ביותר. כמובן שהוא מצטייד בכלים המתאימים לפני שהוא משתלשל, ולעיתים הוא מצרף אליו איש צוות נוסף לסיוע.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוצרי יודאיקה באינטרנט: תובנות שחיפשת
חקר מוצרי יודאיקה באינטרנט יכול להיות מסע מלא בגילויים ושאלות. עם המגוון העצום של הפריטים הזמינים, זה...
קרא עוד »
דצמ 09, 2023
משקפיים – סקסי או חנני
אם בעבר מי שהרכיב משקפי ראייה, היה זוכה ללא מעט כינויים כמו "אבו ארבע", "פוינדקסטר",...
קרא עוד »
דצמ 16, 2019
אומגה 3
בין מגוון רחב של תוספי תזונה אחד הבולטים ביותר בעשורים האחרונים הוא תוסף תזונה מסוג אומגה 3. ויטמינים...
קרא עוד »
פבר 15, 2021